ZOZ Oświęcim

zarejestruj się

instrukcja

Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu udostępnił platformę e-pacjent dającą możliwość rejestracji do poradni specjalistycznych szpitala oraz innych funkcji oferowanych przez portal.

Aby skorzystać z oferowanych funkcjonalności należy zarejestrować się i utworzyć konto dostępowe.
Aby dokonać rejestracji należy uzupełnić wymagane dane i postępować zgodnie z podawanymi przez portal informacjami.

 
  1. Konto na portalu tworzymy wybierając opcję Zarejestruj się.
  2. Następnie po zapoznaniu się z regulaminem rezerwacji wizyt on-line konieczna jest jego akceptacja.
  3. Kolejnym krokiem jest wypełnienie formularza rejestracyjnego oraz potwierdzenie prawdziwości podanych informacji. System podpowiada nazwy ulic i miejscowości.
  4. Po prawidłowym wypełnieniu formularza rejestracyjnego, na podany numer telefonu komórkowego otrzymamy wiadomość SMS z kodem, który należy wprowadzić na portalu.
  5. Po wprowadzeniu kodu użytkownik zostaje zalogowany, nie jest jednak w pełni aktywowany.
  6. Celem zapewnienia bezpieczeństwa udostępnianych informacji, aby móc skorzystać z pełnej oferowanej funkcjonalności, należy dokonać weryfikacji podanych w formularzu rejestracyjnym danych.
     Wykonać ją można w dowolnej rejestracji poradni specjalistycznych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu osobiście z dokumentami potwierdzajacymi tożsamość. Potwierdzeniem pełnej aktywacji konta będzie SMS oraz dostęp do następujących modułów:
    - e-rejestracja,
    - e-pacjent,
    - e-badania.
Wprowadzony system umożliwia rejestrację do poradni specjalistycznych Zespołu Opieki Zdrowotnej bez konieczności wychodzenia z domu za pomocą internetu oraz zarządzanie zarezerwowanymi terminami.

Inne funkcjonalności to komunikator SMS przypominający o zbliżających się terminach wizyt, odbiór wyników badań laboratoryjnych, informacje na temat zaleconych leków, czy też szacunkowe dane dotyczące kolejki oczekujących do danej poradni.